Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2007 22:32 - феникс
Автор: moony Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2358 Коментари: 5 Гласове:
0



чаках момента.. момента да се възродя като феникс от пепелта.. по-мъдра, по-нова, по-добра, по-красива... по-естествена, по-истинска, всичко по- в моя живот..
аз съм и по, и най.. !

осъзнах, пораснах, изживях, преминах през толкова много... не само физически, но и психически.. такива атаки.. такива.. проблеми..ужасни...
но преживях.. не кълнях, а сочех към небето, защото там е Той, а Той вижда всичко.. и всичко се връща, защото Него го има.. и знае кой какъв е.. и какво е направил или не на когото и да било.. вярвам да... не веднъж съм имала доказателства.. затова, което казвам..

вярвам, прощавам.. прошката е най-великата... а да обичаш някой, който те мрази или ненавижда е божествено.. но не ме интересува това...
възродих се заради самата мен.. време беше..
и така ми е по-добре.. и така най обичам..
по-нова, по-анонимна, по-чиста.. по-обичаща...
феникс..


Тагове:   Феникс,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. desify - ДК:..
13.05.2007 22:46
;]
цитирай
2. estrella - Прекрасно е,
13.05.2007 22:52
нали....;)
цитирай
3. zeifod - :)
14.05.2007 09:50
Без думи :)
цитирай
4. dqvol4e - По-прекрасна...
14.05.2007 20:00
... по-прекрасна от теб няма :)) Повярвай! Малко са хората, който са толкова истински!!! =) Фениксче прелестно :)) Гуш!
цитирай
5. candysays - Здравей, радвам се за теб... :)
15.05.2007 17:29
И те разбирам отлично...
А ако имаш желание, можеш да си изтеглиш и да прочетеш и моят едноименен разказ (-приказка) "Феникс"- под номер 7 в блогрола ми...

Поздрави... :)
цитирай
Търсене

Архив
Блогрол