Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2007 17:52 - Няма да се предам
Автор: moony Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1651 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 15.06.2007 01:19


Открих себе си и избягах
Нещо ме дърпа назад
Гласът на разума, който забравих че имам
Всичко, което знам е просто, че ти не си тук да кажеш
Това, което казваше преди
Но е написано на небето тази нощ

Затова аз няма да се предам
Не, няма да се проваля
По-скоро отколкото изглежда животът се обръща
И аз ще съм силна
Дори всичко да се обърква
Когато седя в тъмното аз ще вярвам че
Някой се грижи за мен

Видях лъч на светлина
И той свети в съдбата ми
Свети през цялото време
И аз няма да се страхувам
Да го следвам навсякъде, където ме отвежда
Всичко което знам, е че вчера си отиде
И аз принадлежа на момента
Вземам този момент в мечтите си

Затова аз няма да се предам
Не, няма да се проваля
По-скоро отколкото изглежда животът се обръща
И аз ще съм силна
Дори всичко да се обърква
Когато седя в тъмното аз ще вярвам че
Някой се грижи за мен

Няма значение какво казват хората
И няма значение колко време отнема
Вярвай в себе си и ще полетиш високо
И единственото, което има значение е колко си истински
Бъди себе си и следвай сърцето си

Затова аз няма да се предам
Не, няма да се проваля
По-скоро отколкото изглежда животът се обръща
И аз ще съм силна
Дори всичко да се обърква
Когато седя в тъмното аз ще вярвам че
Няма да се предам
Не, няма да се проваля
По-скоро отколкото изглежда животът се обръща
И аз ще съм силна
Дори всичко да се обърква
Когато седя в тъмното аз ще вярвам че
Някой се грижи за мен
Някой се грижи за мен
Някой се грижи за мен

                                                това е текст на песен преведен на български

                  




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. moony - Това..
15.06.2007 01:34
колкото и нормално за някои, за други е ненормално. Понякога сме по-близки, отколкото дори самите ние някога можем да предполагаме...
цитирай
Търсене

Архив
Блогрол