Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2007 18:40 - Гълъбче в косите
Автор: moony Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3331 Коментари: 4 Гласове:
0



В косичките ти гълъбче се сгушва,

а в скута ми спокоен и смирен

прилепваш се. Ръчичките си мушваш

във мойта обич! Плачеш ти за мен!

 

Завивам те с богатите си ласки,

приспивам те с най-нежните звезди!

Очичките са шарена окраска!

Затвориш ли ги пясъче мъжди!

 

И лунен звън се вглежда в личицето,

прегърнат си от слънчеви цветя!

Докосвам с устни босите крачета

и в миг дъждовна капка долетя!

 

Целуна теб по русите косички

и гълъбчето сгушено в тях!

Целувам те по малките ръчички

и скача на брадичката ти смях!

 

Обгръщаш ме, почувствал обичта ми

и сигурен в скута ми смирен!

Погледай ме! Заспи върху дланта ми!

Обичай ме, но не плачи за мен!

Весела Райчинова

                                       




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zombayo - .
29.06.2007 11:49
Йей :) Много мило :)
цитирай
2. moony - .
29.06.2007 11:52
Йей :)
цитирай
3. анонимен - До moony
29.03.2009 10:46
Здравейте ! Получило се е прекрасно. Бих искал да обсъдим нещо. Моля Ви пишете ми на borcho@013.net.il ! Благодаря Ви предварително !!! Борчо
цитирай
4. анонимен - Izkliuchitelno interesno i val...
10.01.2010 21:12
Izkliuchitelno interesno i valnuvahto!
Prekrasno stihotvorenie!
цитирай
Търсене

Архив
Блогрол