Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2007 19:39 - ъмм, таковату :))
Автор: moony Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2640 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 16.07.2007 20:18


да ви поздравя с една песничка...
:)
и да ви кажа да се усмихвате, да обичате и да се радвате на всичкооо и всички около вас :))

...търси се.. :)

усмифхи от меннн :)))

п.с. ЛаМари... неописуема, просто Жена!



Тагове:   ъмм,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miscellaneous - ааа дали....
16.07.2007 22:03
не ме накефи максимално с тази песен?!
и освен това ми е много интересно да те видя как ми се усмифхаш :) (ама сериозно :-Р)
.... търси се, а ;)
keep on smiling :)))
цитирай
2. moony - :)
17.07.2007 02:13
хехех, радвам се, че ти е харесала :))
аз имам цялата дискография и си слушкам :)))
иии може и да ме видиш някой ден как се усмифхам на теб :Рр
и търси се, да, и при мен... ;-)
you also keep on smiling...
and.. look for/on Her..
усмифх фор ю :-)
цитирай
Търсене

Архив
Блогрол