Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2007 23:31 - "Убиецът" напусна Юнайтед
Автор: moony Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5834 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.09.2007 23:34


image
34-годишният Оле Гунар Солскяер днес се отказа от активна състезателна кариера.
За нещастие контузиите му станаха повече от играните мачове.
Съжалявам за този играч. Може да не е бил най-добрият, но беше добър и се справяше добре. Имаше си своите спадове и падения, както всеки футболист.
image
Оле е в Манчестър Юнайтед от 1996 година. От тогава заемаше една от главните роли в нападението на Юнайтед.
За нещастие колената изиграха много лоша шега в кариерата на норвежеца.
image

Футболистът с номер 20 е вкарал 11 гола миналия сезон, докато червените дяволи се пребориха за титлата.
image
Бившият норвежки национал изигра 366 мача за тима на сър Алекс Фъргюсън и вкара 126 гола.

Той бе назначен за посланик на клуба миналата година и това е роля, която ще продължи да изпълнява. Също така доколкото четох той тренира юноши и сигурно ще стане техен треньор след време.
image
Ще липсва на отбора, на феновете, а също така и на някои български журналисти, които така и не научиха, че освен прякорът Убиецът с бебешкото лице фамилията му е Солскяер, а на Солшяер. :)
image
Лично съм натъжена от факта, защото като малки като си оперделяхме кой, кой футболист е мен ми бяха казали, че съм Солскяер и този футболист винаги ми е бил любимец.
Успех Оле!

п.с. Честита победа на феновете на Червените дяволи. :-) Трудно, трудно измъкнахме точките и от този мач.
Честита победа и на един фен на Ливърпул :-)

...

You are my Solskjaer
My only Solskjaer
You make us happy when skies are grey
Coz when it"s pouring
You just keep scoring
Please don"t take our Solskjaer away

image



Тагове:   юнайтед,   напусна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив
Блогрол