Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2007 18:21 - Коледното настроение - недостижимо
Автор: moony Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3934 Коментари: 7 Гласове:
0



Тази Коледа е кофти. Въобще не ми е коледно, нито ми е до празнуване или до каквото и да било друго веселие. Единственото хубаво е, че съм си у дома и си ползвам всякакви удобства, в квартирата не е точно така...
Коледата не е същата. Радвам се за хората около мен. Някои си намериха жената на живота, скоро ще се женят може би, други  са живи и здрави, което пак е повод за радост, трети са добре, макар и в странство, а аз... не знам може би трябва да се замисля, че няма за какво да ми е криво и да не ми е коледно, но понякога нещата не зависят от теб.
Тази година разбрах, че пораствам, че се променям, че започвам да се изграждам сама като личност и да мисля по друг начин. Замислям се за неща като това дали заслужавам този подарък, тези пари, такова отношение и дали хората около мен заслужават това, което им давам, което не им давам или дали се отнасям правилно към тях, респективно те към мен. Странно е как няколко месеца сам, отделен от семейството могат да те накарат да промениш до толкова мирогледа си към света, че дори самата ти майка да се учуди от теб и въпросите, които й задаваш. Попитах майка си на 24 вечерта дали заслужавам всичко това. Тя от своя страна беше шаш. Изненада се от въпроса, видях я, но просто така ми дойде. Понякога мисля имаме нужда от оценка на хората около нас, да преценим дали сме заслужили някои неща, които сме получили през годината. Тя като майка много ясно ми отговори, че не може да каже, че не заслужавам това, което ми дават или ми се случва, защото съм й дете. Нормално помислих си аз. Май трябва сама да направя тази самооценка. Замисляйки се си признавам, че понякога гледам прекалено реално, т.е. често черногледо на нещата, може би, защото не живея в детските си мечти, а живея тук и сега. Обичам да съм оптимист и да мисля оптимистично, но понякога просто биваш отчаян от обстоятелствата, живота...

И все пак за първа година се замислям за това дали съм била аз добре или не към хората и към себе си...
Дали съм заслужила случилото ми се и дали хората около мен са заслужили моето отношение към тях и аз тяхното към мен...

п.с. Просто излях моите мисли, тормозещи ме от вчера..

п.с. Весели празници желая на всички Ви! :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - от сестра ти
26.12.2007 02:02
разбира се, мило :)
...иначе щеше ли всичко това да ти се случва?
:)
цитирай
2. forevercarrieon -
26.12.2007 14:19
и тук - весела коледа и от мен, и не прекалявай с философстването ;)))
цитирай
3. cerafina - : )
26.12.2007 15:25
Честита Коледа и весело изкарвани на Нова година!
Има и такива дни на въпроси, равносметки, но това не пречи утре да се събудиш и отново да си оптимист...
цитирай
4. akasha85 - весели празници!
28.12.2007 06:44
не се закопавай чак толкова в подобни размисли, защото ако се замислиш кой какво заслужава? и кой може да ти даде 100%-тов отговор какво си заслужила...............живей си живота и взимай това, което ти дава :) не си губи времето в размилси, които са безрезултатни-тук сме и ще живеем, заслужено или не! :))

весело посрещане на Новата Година! бъди оптимистичен реалист и не мисли чак толкова :))
цитирай
5. goran - Честита Коледа Мони:-)
28.12.2007 08:47
Май около нова година всички прекалявам с размишленията! Затова народа е измислил повечко празници та човек да не може много-много да остава на саме с мислите си:-)

Весела ваканция Мони:-) и щастлива нова година с повечко радости;-)
цитирай
6. zeifod - Весела Коледа moony :)
28.12.2007 15:44
Не позволявай да те обземат такива мисли на този хубав празник ;)
Празнувай сега а мисленето остави за след Нова Година :)
цитирай
7. moony - *
28.12.2007 17:22
Благодаря на всички Ви!
Весели празници и на Вас и много сбъднати мечти през 2008! :))
цитирай
Търсене

Архив
Блогрол