Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2010 01:27 - Aproape de inima ta
Автор: moony Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2549 Коментари: 0 Гласове:
1



Nu ma asteptam ca de maine am sa raman fara tine si ai sa-mi rupi sufletul
Daca tie iti e mai bine sa nu mai stau langa tine eu am sa fac cum spui tu
N-ai vrut ca sa ti langa tine un suflet ce ti-a vrut bine,ti-a fost aproape mereu
Sunt un strain pentru tine si plange inima in mine,dar voi fi aici mereu cand iti va fi tie mai
greu
Voi fi mereu langa tine cand ai nevoie de mine fiindca nimeni nu-ti vrea bine,lumea tu sti ca e
rea
Voi mereu langa tine cand ai nevoie de mine,voi fi la rau si la bine aproape de inima ta
Eu te cunosc cel mai bine,cum ma cunosc eu pe mine,stiu cum e sufletul tau
Cine crezi tu ca o sa poata sa te iubeasca vreodata asa cum te iubesc eu
N-ai vrut ca sa ti langa tine un suflet ce ti-a vrut bine,ti-a fost aproape mereu
Sunt un strain pentru tine si plange inima in mine,dar voi fi aici mereu cand iti va fi tie mai
greu
Voi fi mereu langa tine cand ai nevoie de mine fiindca nimeni nu-ti vrea bine,lumea tu sti ca e
rea
Voi mereu langa tine cand ai nevoie de mine,voi fi la rau si la bine aproape de inпma ta





Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив
Блогрол